Číslo VO/EW:
Heslo:


Zapomenuté přihlašovací údaje?

• Kde najdu obchodní podmínky pro Eveline Woman, dále jen EW ?
Na přiděleném účtu Eveline Woman v záložce "Dokumenty".

• Mohu si jako EW objednat či zakoupit vzorky zboží?
Vzorky zboží najdete v nabídce zboží.

• Jakým způsobem zaregistruji nové prodejce?
Na přiděleném účtu Eveline Woman v záložce Registrace EW.

• Je povinností EW vlastnit pro prodej zboží a vyplácení provizí živnostenský list?
Živnostenský list není nutný.

• Je povinný pravidelný měsíční nebo roční odběr zboží?
Ano, je povinen minimální roční odběr EW v celkové hodnotě Kč 1 500.- (cena bez provize). Další podmínky pro spolupráci nejsou dané.

• Je povinná pravidelná registrace nových prodejců?
Není.

• Mohu dodatečně požadovat doplnění zboží k již odeslané objednávce?
Není možné odeslané objednávky navyšovat o další zboží. Důvodem je plně automatizovaný proces zpracování objednávek.

• Pokud v daném měsíci neprovedu žádnou objednávku mám nárok na provize za prodej od svých registrovaných prodejců?
Ano, provize za prodej Vámi registrovaných prodejců není podmíněna Vaším prodejem.

• Jak často a jakým způsobem jsou vypláceny provize?
Provize jsou vypláceny jednou měsíčně. Získaná provize je zaslána na Vámi uvedené číslo účtu.

• V jaké lhůtě a jakým způsobem bude zboží dodáno?
Zboží bude dodáno, výhradně, prostřednictvím kurýrní služby GLS během následujících, maximálně pěti pracovních dnů – viz Obchodní podmínky pro EP. Pro zákazníky e-shopu platí podmínky uvedené na http://www.evelinecosmetics.cz/index.php?page=obchodni_podminky Většinou je ale zboží odesíláno 2. maximálně 3. pracovní den od objednání.

• Jak probíhá platba objednaného zboží?
Kupní cena a případné poštovné (ve výši Kč 119.-) uhradí EW v okamžiku předání zboží kurýrní službou GLS - viz Obchodní podmínky pro EW. Pro zákazníky e-shopu platí podmínky uvedené na http://www.evelinecosmetics.cz/index.php?page=obchodni_podminky

• Mohu u Vás zakoupené zboží prodávat na svých webových stránkách?
Pro prodej zboží na webových stránkách prodejců je nutný souhlas našeho obchodního oddělení, které po obdržení Vaší webové adresy posoudí vhodnost umístění zboží Eveline Cosmetics. Podmínkou je prodej za katalogové ceny, které jsou aktuálně uvedeny na www.evelinecosmetics.cz a v prodejním katalogu – viz Obchodní podmínky pro EW.

• Je možné vrátit zboží, které neodpovídá požadavkům zákaznice?
Reklamace a vrácení zboží jsou přesně definovány v záložce obchodní podmínky na webových stránkách Eveline Cosmetics - http://www.evelinecosmetics.cz/index.php?page=obchodni_podminky

• Proč v objednávkovém formuláři na webových stránkách není zboží, které je uvedené v tištěném katalogu?
Na webových stránkách je uvedený skutečný stav skladových zásob, absence některých výrobků může být také zaviněna ukončením výroby či redesignem obalu jednotlivých výrobků. Z těchto důvodů je nutné pravidelně kontrolovat nabídku zboží na webových stránkách oproti nabídce v tištěném katalogu.

• Jak dlouhá je platnost vydaného prodejního katalogu?
Tisk katalogů probíhá 3 x až 4 x ročně v nepravidelném intervalu. Vydání katalogu je závislé na novinkách a výrobních změnách v sortimentu zboží Eveline Cosmetics.

• Kolik stojí poštovné a platím ho vždy?
Poštovné včetně dobírky stojí 119,-Kč, neplatíte jej při objednávce nad 1500,-Kč.

• Mohu jako prodejce inzerovat zboží na dalších inzertních stránkách v internetové nabídce?
Ano. Podmínkou je prodej za katalogové ceny, které jsou aktuálně uvedeny na www.evelinecosmetics.cz a současně v prodejním katalogu.

• Musí být EW starší osmnácti let?
Ne, nemusí. Pro prodej kosmetiky postačí 15 let.

• Provedla jsem registraci, za jak dlouho mi přijdou hesla?
Loginy přijdou na mail do několika málo minut.

• Pokud v daném měsíci neprovedu žádnou objednávku mám nárok na provize za prodej od svých registrovaných prodejců?
Ano, máte.